Veel gestelde vragen

Hoelang is jullie levertijd?


Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen de bestelling te verwerken en te verzenden.




Kan ik mijn bestelling wijzigen?


Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en waarschijnlijk al is verzonden. Je kunt de order alleen telefonisch annuleren (mits dit nog niet is verwerkt) en dan een nieuwe bestelling plaatsen. Items toevoegen is helaas niet mogelijk. Bij elke nieuwe order moet namelijk een nieuw betaalverzoek vanuit het systeem worden aangemaakt wat is gekoppeld met de verzending. En anders betaal je meerdere keren verzendkosten. Vandaar dat het geannuleerd moet worden en er dan een nieuwe order geplaatst moet worden.




Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?


De bevestigingsmail kan soms helaas in de spam van de mail belanden. Het kan ook voorkomen dat je e-mailadres niet goed is ingevuld, waardoor je geen update-mails ontvangt. Check dit goed tijdens het bestelproces. Wanneer je daadwerkelijk geen bevestigingsmail hebt ontvangen maar het bedrag wel van je bankrekening is afgeschreven, betekent het dat wij de bestelling hebben ontvangen. De bestelling is goed doorgekomen in het systeem en wij gaan hiermee aan de slag. Het ordernummer is te vinden op je bankafschrift. Mocht je hier toch echt over twijfelen? Neem dan contact met ons op.




Waarom moet ik bezorgkosten betalen?


Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt er een pakketdienst ingehuurd om te orders op te halen en te verwerken. Deze rekent hier kosten voor. Wij huren hiervoor Post NL in. Het pakket gaat eerst naar een sorteercentrum in Zuid-Holland, dan naar een sorteercentrum in uw provincie, dan naar uw huisadres.




Hoe retourneer ik mijn pakket?


Stuur je pakket binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg eerst de instructies op de aangeleverde pakbon: 1.Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket. Voeg jouw pakbon toe.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket.
4. Breng je retourpakket naar een POST NL punt en reken het retourpakket af. Een bezorgdienst inhuren kost in Nederland ongeveer €5,50 per pakket.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. Retouradres:
Walserij 13F 2211SJ Noordwijkerhout




Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?


Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 14 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.




Hoe kan ik mijn artikel ruilen?


Dit is niet mogelijk. Als je een andere maat nodig hebt van een item, dien je een nieuwe bestelling op de webshop te plaatsen.




Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Wij geven geen garantie op knopen, kralen of stenen.